Alla inlägg under augusti 2007

Av Therese - 8 augusti 2007 16:44

Inatt drömde jag ganska knasigt tror jag..
Drömde det var vinter och massa massa snö, var i skogen med Lottie. Hon gick och drog mig i en eka, medans jag spanade efter älgar med en kikare. Men vi såg bara några vargar..
Sen kom en bil körandes. De var Sofias bil men hon var inte med. Det var Lager och fyra till. Dom var sommarklädda och påväg på party.
Sen låg jag i en sovsäck och höll på att bli nergrävd i en snöhög, sen var det någon som hällde en massa ljummen mjölk över hela mig.
Plötsligt var det inte vinter längre, och så skulle vi åka båt på någon älv man egentligen inte fick åka båt på så jag var tvungen gömma mig i en säck som hängde efter båten.
Jaa sen ringde telefonen så jag vaknade, och lika bra var väl kanske det för den där drömmen kunde aldrig ha slutat väl.. Mohaha


Blev ingen film igår heller. Men det är sånt som händer.
Nu ska jag iaf hoppa i duschen och sen ta en tur till Kd och hälsa på Mini. Hon håller på och flyttar så jag ska se hur hon har det. Och så måste jag ju hälsa på hennes hund - Åke (egentligen Drutten). Sen blir det säkert en film innan jag beger mig tillbaka till Hollywood ^^


Bra tack hejj!

Av Therese - 7 augusti 2007 16:38

Jaha jaha, såå..

Nu har jag hittat hit jag med, kände det var dags att börja dela med sig av vad som sker i livet.


Dom som känner mig påstår att jag inte är som alla andra. Har absolut ingen aaaaning om vad dom menar, men dom försäkrar mig om att det är något positivt så jag får helt enkelt lita på dom ;)


Äntligen har solen hittat till Sverige!
Men sommaren har varit helt okej trots trist väder.
Har umgåtts med massa roliga människor och hittat på en del bus.


Var på arvikafestivalen en dag med Emma, Mini och Daniel. Sjukt bra människor! Och vi hade så himlans kul! :)


Jag och Christian försvann till Turkiet 22-29/7. Det var verkligen en upplevelse, vill tillbaka så fort som möjligt!
Träffade en tjej, Lotta, från Helsingborg där. Asball tjej :)
Festade och shoppade lite tillsammans. 
Den stackars killen som skulle sälja skor blev nog ganska trött på oss.. Vi var i den där affären i över 1½ timme, men oj vad kul vi hade! Sen var vi till en annan affär där jag och Lotta försökte sälja kläderna till killen som jobbade där, han spelade med och det är längesen jag skrattade så mkt!
När jag och Christian var ute och shoppade sista kvällen gick vi tillbaka till dom två affärerna och otroligt nog blev dom glada över att se oss igen. Killen i andra affären sa att han ville gifta sig med mig och snäll som Christian är säger han: "How many camels do I get?"
Många trodde jag var från Turkiet och det var en som började prata turkiska med mig när vi klev in i en tatuerings-studio, men jag antar att det är sånt som händer.


Igår var jag på picknick vid sjön med Lottie. Jättetrevligt!
Åt god mat och pratade strunt :)


Ikväll blir det film med ett par kompisar. Såå jag borde kanske göra mig klar.


Men jag återkommer, var så säker..


"Look for the rainbow in every storm"


Hej på sig!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards