Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

Bildbevis på mitt omtalade PokerFace.

Av Therese - 2 mars 2009 05:03

Om man läst här sista tiden finns det kanske en viss risk att man har uppfattat mig som lite ledsen.
Ja, ibland är jag ganska ledsen. Men om man träffar mig på riktigt gör jag mitt bästa för att dölja det.
En del personer är så klarsynta (säger man så? äh va fan, det låter bra iaf) att dom ser igenom fasaden och ser hur det egentligen står till.
Det är lite skrämmande ibland. Jag tror ju liksom att jag är värsta bästa på att dölja hur jag känner.
Jag tror att jag besitter värsta pokerfacet. Jag tror själv att jag på det stora hela är ganska svår att läsa.


Nu får jag väl börja inse att så inte är fallet. Jag är som en öppen bok. Jag är bara för jävla envis för att erkänna att något är på tok. Och det kan ta tid (med vissa undantag) innan jag säger vad jag har på hjärtat.


Lyckas man bryta igenom den där muren (eller vad vi nu ska kalla den) på första eller andra försöket, då är man inge blyg (som dom skulle ha sagt i Ryssland).
Känn på den du!


Men ibland, för att lugna några själar, behöver jag inte alls prata - jag behöver bara få skratta.
Och det är ni flera stycken som låter mig göra.
Här vill jag särskilt peka ut dig, Fröken C. Du är min speciella skrattmaskin och hade jag inte haft dig senaste månaderna, ja då hade mina ögon antagligen flytit (flutit? flöte?) bort på en flod av saltvatten.
Nu har du varit borta en hel helg och jag vill ses igen. När har du tid med miiiiig?


Behold! My PokerFace!



Take a look at my pokerface, it's the only one I got.

Not much of a pokerface, I never seem to get a lot.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 7 mars 2009 09:41

"Hej, idag klagas det friskt!"   Den här veckan har gått sjukt fort, det känns som att det precis var lördag.Sömnen har varit otroligt knas sista veckan. Blev ingen sömn alls inatt och det kommer inte bli någon under dagen heller.Ska med bussen till ...

Av Therese - 6 mars 2009 05:51

Enjoy!   Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Jag får nog tyvärr göra alla mina fans besvikna och svara NEJ!   Vilken årstid tycker du bäst om? Det är ju rätt trevligt med sol - men inte med kryp..Vinter med mycket snö, det är grejjer...

Av Therese - 4 mars 2009 03:27

Det blev en vaken natt igen. Det är lite tokigt.   Dom här sista dagarna har varit bra. Jag har varit ruskigt glad, och det är bra.Tack!Jag har varit lite ledsen. Men bara lite.   Ikväll/natt vet jag inte riktigt.Jag blev förvånad över att det inte k...

Av Therese - 2 mars 2009 04:43

Idag blev det bestämt att jag skulle hoppa på bussen till Säffle vid kvart i tre. Som vanligt är jag bra på att gå till bussen i tid så jag behövde bara springa lite.Väl framme i Säffle började jag bli liiiite trött eftersom jag inte sovit något sen ...

Av Therese - 2 mars 2009 04:37

Jag tror jag har sovit bort halva den här helgen.Sov ju hela fredagen och på kvällen/natten tog jag en sömntablett och sov ända till halv åtta igår (lördag) kväll, med avbrott då folk (mest pappa) ringde för att väcka mig. Men jag ville visst inte va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards