Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Och sen var det ännu mer onsdag.

Av Therese - 26 februari 2009 04:21

Fröken C stod utanför Ica och väntade på mig. Hon pratade med två kompisar. Den ena hade en kärra med ett barn i, så jag frågade om jag kunde få byta plats med barnet. Jag menade allvar, men dom bara skrattade lite åt mig.


På tal om skratt..
Jag sa till sjukgymnasten när jag var där att jag trodde att jag hade lite mer höft på ena sidan. (Jag kan bli lite lätt (läs: skapligt) sned ibland.)
Hon lyfte på tröjan och till svar fick jag först bara ett hånskratt. Så snäll är hon liksom. Och ja, jag hade mer höft på vänster sida. (Någon gång kanske jag kan sträcka mig så långt att jag tar en bild så ni får se hur vackert det ser ut.)


Jag och Fröken C knallade in för en obligatorisk shoppingrunda inför lite film-tittande.
Ingen av oss hade käkat något på hela dagen så vi kom fram till att det nog var bäst att införskaffa lite "frukost".
Blev panpizza och piroger. Shoppade även chips, dipp, dricka och lite choklad.
Jag mådde helknas, var helt färdig och trodde jag både skulle spy och svimma så jag fick roa mig med att sitta på huk mellan två vagnar med dricka innan vi kunde gå till kassan.


Väl hemma hos Fröken C käkade vi och började titta på "Step Up 2 The Street", grym film!
I väntan på "Grey's Anatomy" startade vi en till film som handlade om en tjej som jobbade som nanny (minns inte vad den heter, men jag har sett den innan). Var ganska så trött så jag somnade visst lite.
När jag vaknade talade Fröken C om att jag rynkar på näsan när jag sover.


Tänkte bara kika på Grey's till första reklamen och sen skynda hem och se resten hemma, men blev kvar och tittade på allt hos Fröken C. Sen började vi som vanligt att prata om allt mellan himmel och jord och så fanns det inte en tanke på att gå hem.
Kollade på roliga klipp på youtube och lyssnade på musik.
Fröken C bara äääälskar att skicka musik från datorn till min mobil.
"Vill du ge mig min mobil? Den gömmer sig." Sa jag till henne inför ett musik-skick.
Hon flyttade på en burk för att se telefonen.
"Jag åt upp all deodorant." (Vad jag egentligen skulle säga var att jag hade ätit upp dippen som var kvar i burken.)


Ikväll hade man lätt kunnat tro att jag lider av vilken sorts mentalt handikapp som helst. Inte mycket har blivit rätt när jag öppnat munnen.


Så tokigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 7 mars 2009 09:41

"Hej, idag klagas det friskt!"   Den här veckan har gått sjukt fort, det känns som att det precis var lördag.Sömnen har varit otroligt knas sista veckan. Blev ingen sömn alls inatt och det kommer inte bli någon under dagen heller.Ska med bussen till ...

Av Therese - 6 mars 2009 05:51

Enjoy!   Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Jag får nog tyvärr göra alla mina fans besvikna och svara NEJ!   Vilken årstid tycker du bäst om? Det är ju rätt trevligt med sol - men inte med kryp..Vinter med mycket snö, det är grejjer...

Av Therese - 4 mars 2009 03:27

Det blev en vaken natt igen. Det är lite tokigt.   Dom här sista dagarna har varit bra. Jag har varit ruskigt glad, och det är bra.Tack!Jag har varit lite ledsen. Men bara lite.   Ikväll/natt vet jag inte riktigt.Jag blev förvånad över att det inte k...

Av Therese - 2 mars 2009 05:03

Om man läst här sista tiden finns det kanske en viss risk att man har uppfattat mig som lite ledsen.Ja, ibland är jag ganska ledsen. Men om man träffar mig på riktigt gör jag mitt bästa för att dölja det.En del personer är så klarsynta (säger man så?...

Av Therese - 2 mars 2009 04:43

Idag blev det bestämt att jag skulle hoppa på bussen till Säffle vid kvart i tre. Som vanligt är jag bra på att gå till bussen i tid så jag behövde bara springa lite.Väl framme i Säffle började jag bli liiiite trött eftersom jag inte sovit något sen ...

Ovido - Quiz & Flashcards