Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Therese - 6 mars 2009 05:51

Enjoy!


Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa?

Jag får nog tyvärr göra alla mina fans besvikna och svara NEJ!


Vilken årstid tycker du bäst om?

Det är ju rätt trevligt med sol - men inte med kryp..
Vinter med mycket snö, det är grejjer det. Men ofta det händer här..

Vårens första solstrålar är underbara.

Höstmys är också bra ju..

En kombination helt enkelt? Det är mitt svar!


Brukar du sjunga i duschen?

O ja, men inte om någon kan höra mig.


Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?

Men sport eller? Någon dret som konståkning kanske.
Eller curling såklart, curling!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Njae, jag tror inte riktigt man kan älska någon bara sådär. Men att bli attraherad av någon vid första ögonkastet, det tror jag på.


Vad är viktigast för dig?  

Familjen och vännerna.


Laddar du hem musik och film från internet? 

Nesch, andra får göra det åt mig.


Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? 

Resa, flytta någon annanstans, investera i lite kroppskonst. Och så skulle jag säkert göra en hel massa mer saker.


Vad är det bästa med julafton? 

Jag gillar inte julafton. Men om jag måste svara får det bli maten. Eller nej, jag gillar ju inte mat så mycket heller.. Så jag får väl helt enkelt svara att det är pappas moster och hennes man.


Tänker du mycket på ditt utseende?

Vissa dagar mer än andra.


Vad får dig att slappna av?

Mys. Musik och en bok kan funka också.


Vilken sida av sängen sover du på? 

Brukar inte sova under sängen så ofta, (rätt vad det är sover jag på soffan), men i sängen vill jag helst ligga ytterst.


Är du mörkrädd? 

Ja, ibland. Men bara när jag är ensam.


Bär du glasögon eller kontaktlinser?

Naah inte så ofta som jag borde.


Vilken färg är snyggast?

Orange. Haha den var det ingen som gick på.. Rosa såklart!


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?

Nesch, bara det är bekvämt att ha på sig så är jag nöjd.


Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? 

Första pris.


När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?

Oftast går jag inte upp en typisk helgmorgon (eller vilken annan morgon som helst sista tiden), jag går och lägger mig. Eller nej, det var inte helt sant. Så det bästa kanske är att bara svara att det beror på omständigheterna.


Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?

Nej, det är väl upp till var och en om dom vill slösa pengar på något som kostar en massa och bara skadar kroppen.
Men jag tycker rökning borde förbjudas på allmänna platser. Ha!


Hur många gånger har du fuskat på ett prov?

Fuskat och fuskat.. Vi brukade "hjälpas åt" på högstadiet ibland. Har inte precis räknat hur många gånger.
Fast om man läser frågan lite mer exakt ("på ett prov") så får jag svara max en gång, jag gjorde aldrig samma prov fler gånger.


Har du piercing?

Mjo, en och annan har det hunnit bli.


Läser du ofta böcker?

Det gör jag. Böcker is the shit.


Vad föredrar du för sorts filmer?

Skräck - men bara om jag har någon att titta med. Thriller, komedier och sånna filmer man kan mysa till.


Var badar du helst?

I vattenpölar, fast jag skulle nog mer kalla det att hoppa - inte bada.


Vilka djur är du mest rädd för?

Spindlar och alla andra insekter, riktiga små äckel.


Vilken musikstil tycker du bäst om? 

Massa olika, beror på vilket humör jag är på.


Gillar du att dansa? 

Skaka rumpa is the shit. Men bara om det är mycket folk så jag inte syns så bra.


Vad tycker du om rökförbudet på krogen?

Himlans bra, slipper man lukta askkopp när man kommer hem.


Hur vig är du? 

Jag är vig som aldrig förr.


Vad dricker du helst när du är törstig?

Vatten. Utan bubblor och utan smak.


Vilken är din favoritglass?

PePe lakritsglassen. Eller Sandwich Pepparkaka.


Vilket kaffe sörplar du helst?

Men kaffe eller? Så "vuxen" är inte jag. På släktkalas sitter jag fortfarande vid barnbordet.


Vilket mobilmärke föredrar du?

Nokia har jag nu, den funkar.


Tycker du om sushi?

Jag skulle nog aldrig få för mig att äta sushi frivilligt.


Vad äter du helst när du ser på film? 

Små barn.


Lever dina föräldrar tillsammans?

Nejnej, tack och lov. Det är ungefär som att släppa ihop två uppretade kamphundar och tro att det ska gå bra och att dom bara ska leka lite med varandra.


Är du en morgon eller kvällsmänniska?

Nej, jag är en nattmänniska.


Hur ofta motionerar du?
Inte alls senaste månaden. Blir mer när jag är piggare igen.


Hur ofta har du sex?

Pfft, snuskerier.. Jag lever i celibat faktiskt.


Ojojoj, en hel lista klar.

Inte illa pinkat av en trähäst - i motvind.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards